سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دختر 20 ساله ای گاو صندوق پدر راخالی کرد!!؟ 

به شیوه سریال اغما ، دختر 20 ساله گاو صندوق پدر را خالی کرد

دختر جوانی با اغفال از سوی پسری که به او ابراز علاقه می کرد، به سبک رز از گاوصندوق پدرش سرقت کرد.
سلیمانی ، دادیار شعبه دوم دادسرای جنایی تهران با اشاره به این پرونده به خبرنگار ما گفت: 3 روز پیش والدین دختر 20 ساله ای به نام فریبا با مراجعه به دادسرا با ارائه شکایتی عنوان کردند، صبح هنگام متوجه شدند، دختر 20 ساله خانواده نیمه شب با گشودن در گاوصندوق و سرقت 18 میلیون تومان پول و خودروی پدر خانواده متواری شده است.

آغاز تحقیقات
دادیار جنایی تهران افزود: به دنبال این شکایت ، پرونده ای در این ارتباط تشکیل شد و موضوع در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت. سلیمانی افزود: با بررسی و تحقیق مقدماتی در این زمینه معلوم شد این دختر پس از ارتباط خیابانی با جوانی که به وی ابراز علاقه می کرد، از سوی وی اغفال و با طراحی نقشه اموال خانواده اش را سرقت کرده و متواری شده است.

ردپا
سلیمانی افزود: با جمع بندی اطلاعات و به دست آمدن سرنخ های مربوط به این سرقت ، ماموران در مرحله بعدی ردپای دختر فراری را در یکی از شهرهای شمالی شناسایی کرده و با اعزام یک تیم از ماموران پلیس آگاهی ، دختر فراری از خانه به همراه پسری که او را اغفال کرده بود، دستگیر و به تهران منتقل شد.
با انتقال دختر و پسر جوان به دادسرای جنایی ، بعد از ظهر روز گذشته تحقیق از آنها در شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران آغاز شد.
دختر جوان در اظهارات خود گفت: من و فرید به یکدیگر علاقه داشتیم ، تا این که او مرا اغفال کرد به سبک فیلمی که دختری به نام رز از گاوصندوق پدرش ، پول می دزدد؛ از گاوصندوق پدرم سرقت کنم که من نیز با القائات او تصمیم گرفتم با سرقت 18 میلیون تومان از گاوصندوق و نیز خودروی پدرم از خانه فرار کنم.
با ثبت این اظهارات ، فرید (جوانی که متهم به اغفال دختر جوان است)، در اعترافات خود گفت: با مشاهده سریال و دختری به نام رز از آنجا که والدین فریبا از امکانات خوب مالی برخوردار بودند، نقشه سرقت را کشیدم و فریبا نیز آن را عملی کرد و هر دو پس از سرقت به شمال متواری شدیم.
به دنبال این اعترافات ، دادیار جنایی دستور قضایی لازم را در این ارتباط صادر کرد.


نوشته شده توسط مهرزاد گورکانی در یکشنبه 87/1/25 و ساعت 9:59 صبح
نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ک................س
[عناوین آرشیوشده]
طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
بالا